sömnlös i Skåne.

Hello frengers!

Sist vi pratade hade jag sovit nio timmar och skulle ha en effektiv dag! Det hade jag också! Städade hela lägenheten jättenoga, solade, läste, tränade skivstångspass (fy fan det var fruktansvärt. aldrig mer.) och sen mötte jag upp alla mina kollegor hos Malin där vi drack ett par glas sangria innan vi begav oss till Moriskan och åt riktigt god mat. Jag hade ju förväntat mig att det skulle bli en kort afton där man var hemma vid tio men klockan hade hunnit bli ett innan jag satte nycklarna i dörren! Eftersom att jag är en jävla mes så var det omöjligt att sova innan Jens kom hem och även med honom bredvid mig så gick det bara inte att sova. Vid 5 gick jag upp och tappade upp ett bad och vid 7 slockade jag på soffan en timme innan klockan ringde och det var dags att göra sig i ordning för jobbet.

Nu kan ni ju föreställa er vilken dag jag hade igår:
1. Jääävligt trött
2. Fruktansvärd träningsvärk i precis hela kroppen
3. Skoskavsblåsa på hälen
4. Ont i magen (får en himla magknip när jag inte äter eller sover ordentligt)
5. Uttorkad efter gårdagens vinfasoner

Nu är jag ju relativt gnällig i vanliga fall så ni kan ju tänka vilket helvete jag hade. Dagen blev dock genast bättre av att jag blev upplockad av en man som lagt rosor i framsätet så körde vi och köpte sushi på Maguro som vi avnjöt i soffan sen gick vi och lade oss tio i nio.

Så inatt har jag sovit hur länge som helst igen så då är det ju inte mer än logiskt att jag sover 1-2 timmar inatt då? Gött.

Såna här påhitt gör att det tar mig ca 3 timmar att städa lägenheten. Alltid.

Maguro-sushi är bäst i stan!!!

Och Jens häpnar oss än en gång med hur mycket fönster och gardiner han kan få med på bild.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0