nä nu får ni ta mig fan stå ut med lite kattbilder!

Nu är mina barn snart ett år och jag måste sluta bry mig om hur töntig jag verkar som pratar med dem och om dem hela tiden men det är faktiskt något av det bästa jag gjort... Att skaffa dessa små lyckopiller! Sen är det ju fantastiskt roligt att se hur stora de blivit! Speciellt här med Lukas som jag fotat ett par gånger bredvid min superstar bland gosedjur: Gullan!


ca 4 månader.


6 månader.


Snart 1 år.


Allra första bilden på Lucy


Nu vågar hon bonda med sin värsta fiende...


... och är den sötaste katten i universum. Vet att man inte får välja vem av sina barn man tycker är sötast. Men hon ser ju fortfarande ut som en liten minikattunge fast med mjukaste pälsen! Så posar hon sähär. Say no more.



Förstår ni varför jag nästan dör av lycka när jag tänker på min lilla familj?


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0