it's been a long time since I had some fun

Sådär då var det alltså fredagkväll? Har haft en riktigt bra dag idag! Precis som att man uppskattar allt lite mer efter att man haft en riktig helvetesdag. Sen var det generellt en bra fredag. Det måste jag ge den! I stunden sitter jag och väntar på att maten ska bli klar - ugnsbakad kronärtskocka med sötpotatis, quornbiffar och guacamole! Det luktar gott som fan.

Men skit i det nu för det var inte alls det jag tänkte snacka om. Tänkte tipsa er om att Babel har sommarfest på Luftkastellet imorgon och det kommer bli en så fantastiskt fet fest att ni inte ens ska fundera på det utan gå in här och köp förköp med en gång. Rebecca & Fiona kommer, kommer ni?

Om ni missade förra länken så är hela denna mening en länk.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0