hela livet blev en helg.

Okej, jag kan väl erkänna att jag spårat ur lite med mitt insnöande på fina skor de senaste dagarna, speciellt eftersom att jag fick en crappy lön denna månaden så jag har verkligen inte råd med någon sån skit egentligen. Har liksom fått konstatera att jag behöver norpa av sparpengarna för att ha så kul som jag vill ha det på Malmöfestivalen nästa vecka så det känns ju lite i magen, det gör det. Men jag ser ovanligt mycket fram emot festivalen i år! Riktigt bra band och det är första året som jag kommer ha tid att se det jag vill se utan att jobb eller tågfärder stoppar mig!

Nu sitter jag på sängkanten och sneglar avundsjukt på mina två pojkar som ligger ihoptrasslade och gosar bredvid. Jätteavundsjuk. Det är jag som ska ligga i den armhålan, Lukas! Känner inte alls för att ha kläder på mig eller smink i huvudet. Blä, jag har måndagsångest idag.


Såhär känner jag för att göra idag.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0