Bridesmaids!

Igår mötte jag upp två ljuvliga vänner på Koi för lite sushi innan vi skulle bege oss till bion där vi skulle se det som skulle bli den roligaste filmen jag sett på länge:

 

Så många gånger under filmen som jag bara flabbade rakt ut och jag bara älskar att en sån "tjejfilm" kan har sån vansinnig och rå humor. Tycker inte alls att det är en tjejfilm trots att omslag och namn skvallrar om annat! Den var bara väldigt härlig och jag rekommenderar den till 100%.

 

Efter det tog vi ett par glas vin på Mrs Brown innan jag smet hem och gosade ner mig i en mysig armhåla.

 

Oh, just det! Nu kan jag ju passa på att visa klänningen jag vill ha på mig när/om jag gifter mig! Och nej, jag tycker inte alls att det är crazy att jag kollat igenom varenda klänning på den sidan. Jag är bara ute i god tid. Klicka här så får du se!

 

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0