breakfast at Qu's

Min dag började med att jag köpte en riktig brakfrukost och begav mig till min gode vän Qu's nya lägenhet, precis i närheten. Man måste ju se hur tösen har det! Och det var så fint! Hon har fått tag på den största ettan jag sett med ett superfint kök och utsikt över en park. Fast jag känner mig mest lycklig över att hon äntligen bor så nära igen! Vi bodde ju ihop i en fallfärdig trea på värnhem ett tag som vi sen inte fick ha kvar. Men nu skiter vi i det! Nu är saker precis som de ska vara när det gäller den saken!

Resten av dagen har jag varit helt försjunken i boken som jag började läsa förra veckan så det har liksom inte blivit till att jag gjort något annat. Alls. Nu är boken slut och jag känner mig lite snopen. Vad ska jag nu göra? Nu låter det kanske som att jag är missnöjd och rastlös men är det något jag gillar så är det att inte ha något speciellt att göra. Dricka vin gillar jag så ett glas rött och en ny bok så är jag måndagsgame. Kanske lite sims? Kvällen är min!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0