our freedom's consuming itself.

Gick upp åtta idag för att hinna med en massa innan skolan. Sprang en runda (!!!), duschade, åt frukost lääänge och fixade med naglarna tills klockan var elva - dead linen för att börja städa så att jag skulle hinna innan halv ett då jag måste bege mig mot klassrummet. Det var ungefär runt elva, när jag precis målat på topplacket, som jag insåg att det var tisdag och tisdag är ju enda dagen i veckan som jag börjar klockan tio och inte ett! "Attans också" sa jag för mig själv jag fast mycket mer ocensurerat sen fnissade jag lite för det är så jävla typiskt mig att det knappt är sant. Men eftersom att man går på universitet nu så finns ju inget som heter ogiltig frånvaro på klasserna så det var inte mycket mer att göra än att slå sig ner i soffan, läsa lite och vänta på att naglarna skulle bli torra. Där är jag fortfarande, förvånandsvärt tillfreds med mig själv trots mitt misslyckande. Idag ska jag ha en mysdag deluxe!

Ja, inte bara ligga i soffan skulle jag tro. Har sagt till min sambo att jag ska städa så att man kan tro att en polska som kom till Sverige för bättre framtidsutsikter, har varit här. Fast jag tänkte lämna småmynten där jag hittar dem.

Nepp, inte kul. Jag tar tillbaka det där! Jag städar nog bättre än en städerska.






Take a bow - Muse


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0