valen närmar sig.

Satan vad det här valet tränger sig på! Tänk om man tycker att det gått för snabbt och inte har hunnit tänka på vem man ska rösta på? Det känns förvirrande och jag som ville se fram emot min första röstning. Och alla dessa röstsedlar som fyller min annars så tomma och bekväma postlåda och det enda jag vet är vad jag ska kasta. Jag gjorde förresten en eld igår i trädgården! Jag lade valsedlarna från S, V och FI tillsammans med lite röda propaganda-affisher på marken, sen tog jag valsedlarna från Sverigedemokraterna och tände på de för hand, spenderade ett par minuter åt att bara se dem brinna och sen kastade jag på den på min lilla hög. Avslutade med en vild glädjedans!

Närå det enda jag skrynklat ihop är den senare nämnda valsedeln och de andra har jag satt upp på väggen för jag respekterar alla människors åsikter.

Hahaha!



Bilden hittade jag: här

Förövrigt en blogg där man kan kostatera att pinnar bör plockas ut från tvåan både till höger och vänster.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0