Onsdag 29/9

 Godmorgon!

Jag har minsann varit uppe sen klockan 7 jag och har nästan tvättat klart, ätit frukost och har plockat undan lite också. Igår lyckades vi nämligen städa igenom hela lägenheten (allt för att skjuta upp mina studier) så att den nästan är i klass med perfektion och med det kommer Erika-perfektionisten fram så nu måste allt vara fint hela tiden. Har till och med bäddat idag! Först klockan tio igår fick jag ro till att sätta mig och läsa vilket gjorde att jag stannade uppe till två men det är helt sjukt vad pigg jag är trots lite sömn. Det är verkligen sant att du blir piggare av att aktivera dig lite!

Idag så har någon högre makt redan bestämt att det ska bli en fantastisk dag för det finns inte ett moln på himlen och jag har massor som ska göras. Men det känns bra! Inte som det brukar göra för mig när jag har mycket planerat för planering brukar, för mig, vara relaterat till stor sorg i mitt bröst. Oklart varför jag blivit sån. Har man bara realistiska mål och känner sig lika duktig över att bädda sängen som att läsa ett kapitel Kemi så blir "to-do"-listan bara rolig att ha. Har dessutom börjat skriva upp punkter jag ska göra som jag bara precis känner för att göra vilket gör att man kommer kunna beta av fler punkter, ett enkelt sätt att lura sig själv till välbefinnande.

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0