vilken tur att man blir äldre.

Nu har skolan kommit igång på riktigt känns det som och det är så roligt. Jag är så glad över att ha fått en ny chans i kdå jag inte kunde brytt mig mindre om reaktionsformler på gymnasiet. Antaglien för att jag aldrig i min vildaste fantasi kunde se att jag skulle ha nytta av det för kemist skulle jag i alla fall inte läsa till eller jobba som. Tji fick jag! Det är så irriterande att vara efterklok. Varför trodde jag att jag visste något för 4 år sen när jag helt uppenbart inte visste någonting?

Så, nu var det ca tio minuter sen jag skrev senaste meningen. Funderade på att skriva ner allt jag tänkte i de här tio minuterna som jag stirrat ut genom fönstret men det har varit så invecklat att ingen kommer fatta. Vad jag kom fram till var i alla fall att jag inte alls önskar att jag var en plugghäst som fattade allt från början för då hade jag bannemig inte varit den jag är idag. Jag hade men stor sannolikhet inte suttit och skrivit det här, kanske hade jag läst det här fast skrivet av någon annan och tyckt att personen i fråga var helt dum i huvudet. Ja, lätt att jag hade tyckt det. Jag måste vara sjukt frustrerande för en väldigt fokuserad person.

Någon annan än jag som tyckte att det blev lite flummigt där? Nåja, detta har tagit tillräckligt lång tid. Ska städa sovrummet och göra i ordning mitt skrivbord där så att jag får en inspirerande arbetsplats. Sen blir det plugg!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0