keep spitting tight.


Nu, mina vänner, så är jag inte längre en del av arbetslivet utan är endast student. Inte så bara! Känner mig väldigt viktigt nu när jag börjat traska på den långa akademikervägen som inte tar slut förrän jag är snuskigt jävla rik.

Sitter med 3 karlakarlar och delar ett flak cider för att komma i utomordentlig feststämning och är på god väg då jag redan börjat identifiera mig med mina kära vampyrer och det vi mest har gemensamt är att vi är odödliga inatt. Jaha, det där låter ju avsevärt mycket töntigare än det gjorde i huvudet på mig för ett litet tag sen men låt gå för det.. Ikväll är det ju äntligen All Out DubstepInkonst och ni som hängt med ett tag vet hur mycket jag avgudar denna klubb! Bra musik, bra folk, bra musik igen för det är egentligen bara det som är tjusningen med det. Jag tänker inte sätta mig ner på hela kvällen! Ja, jag skulle visa hur pepp jag var på bild för jag råkar vara väldigt nöjd med min outfit och allt idag. Men det gick inte som jag hade tänkt mig det heller men budskapet är väl tydligt ändå. Fest!

 

Och bjuder även på den bästa dubsteplåten jag känner till.

Tips: Så hög bas att du skäms!

 


Ha lika kul som jag ikväll!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0