torsdag 30/9 - lyckorus.

Okej, det blev inget recept till er igår men jag skaaa! Jag vet, jag vet, det var det enda ni tänkte på hela kvällen igår och antagligen det ni längtat efter hela dagen men det får helt enkelt vänta lite. Tänkte bara skryta om att jag även idag har haft en alldeles fantastisk dag. Gick upp supertidigt, åt frukost med min älskling för att sen åka till skolan tidigt för att få lite studiero. Det fick jag också, i 7 timmar! Hade min första labb sen gymnasiet och det var första gången i hela min naturvetenskapliga karriär som jag verkligen fattade allting och tyckte att det var kul. Jag börjar tro att jag kommer bli forskare även om jag sagt att det är något jag typ hellre dör än blir.

Cyklade (studentigt va?) sen till Lilla Torg där jag mötte upp Frida och Anna-Therese för middag på Koi och jag åt verkligen den godaste sushin jag någonsin ätit. Känns som en så överdriven sak att säga men jag fick liksom sitta och vara tyst för att jag blev helt insnöad på hur det bara smälte i munnen! Ja, jag satt tyst rätt länge! Inte hela tiden dock för såna här tjejkvällar är bland det bästa jag vet när man pratar igenom precis allt. Kan man göra hur många gånger som helst. När vi var klara där så gick vi till andra sidan torget där Malmös mysigaste kvällsöppna café ligger, Pronto, där jag åt en nästan lika galet god brownie. Såna sagolika smaker! Alltså hemligheten tror jag är att jag slutat röka och att smaklökarna verkligen börjar få nytt liv. Trodde bara att det var trams men nä, det var det nog inte. Kanske inte det där med cancer heller är trams? Kanske borde man någon gång lyssna på vad de vuxna säger? Kanske.

Usch, blir så illa till mods av att känna mig såhär lycklig. Faktiskt! Nu väntar jag bara på ett piano i huvudet ungefär. Helt störd och sjuk i huvudet sak att gå och vänta på men det är så jag rullar. Det känns dock som att jag kommer få vänja mig vid den här lyckokänslan den här gången!



Nu ska jag stänga av dator och mobil, byta om till något supermjukt och krypa ner.
Imorgon är det Fredag!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0