remember me.

Såg på Remember Me igår! Har tänkt att se den i en hel evighet men eftersom att min pojkvän är lite svartsjuk på den dära Pattinson så har jag inte kunnat det. Närå, han vet att jag kan älska två samtidigt! Filmen då? Var ensam hemma igår kväll och bjöd då in mina vänner Linnea och Maria på mysfilm för jag är fullständigt okapabel till att klara mig ensam. Den var inte alls som jag hade väntat mig och jag har fortfarande lite ont i bröstet när jag tänker på den. Lagom mysig hela igenom, lite hjärtskärande och samtidigt lite hjärtvärmande - så som tjejfilmer brukar vara. Men sen kom vi mot slutet och plötsligt satt vi alla tre och vrålade "NEJ, NEJ, NEJ, NEJ FÖR I HELVETE", ungefär sen grät jag i en kvart. Mycket oväntad vändning, mycket oväntad film. Jag rekomenderar!

Jag är för övrigt inte sjuk längre, tackar som frågar. Så idag blir det skola och sen är det helg vilket innebär att imorgon är min sista dag på ZARA och sen är jag arbetslös (läs. arbetsfri) ett tag framöver.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0