liten to-do-uppdate för alla som bryr sig.


har man bara en hand ledig och hellre vill göra "tummen upp" än hålla i pappert så kan man göra såhär. Som ni ser så har jag hunnit med det mesta! Den uppmärksamme märker att jag även idag har haft svårt för att prioritera skolan. Tänker dessutom stryka det där med att vara ute en halvtimme för nu blev det molnigt igen. Tyckte väl att det kändes lite konstigt när det var sol...


Men jag har gjort en annan sak idag som inte var med på listan: Dålig kladdkaka! Såhär rinnig ska den alltså ej behöva vara men om sanningen ska fram så har jag aldrig lyckats med en kladdkaka. Det sägs att det ska vara det lättaste man kan baka men jag säger att det är Djävulens bakverk.

Så, Proceed with your day.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0