idag är det synd om.

Sån måndagsångest jag har idag. Har ont i magen så att jag vill lägga mig ner och gråta när jag reser mig upp men ingen sån magvärk som gör ont hela tiden vilket gör att man inte är tillräckligt sjuk för att vara hemma riktigt så det kör bara ihop sig för mig. Ty för att komma iväg någonstans så måste man resa sig och då vill jag ju dö.

Sen har vi den här förkylningen som bara uttryckt sig genom att det har kliat i munnen som fan med jämna mellanrum så att man varit tvungen att gå runt och låta "mkrhm krhm" med mitt lilla vakuumljud, det har spritt sig så att det kliar i öronen ibland också och dessutom så har jag fått en förkylningsplida i kinden som gör så JÄVLA ONT, svårt att föreställa sig. Men jag har stått ut med detta för det har aldrig slagit ut till en riktigt förkylning, ingen hosta, och inga högar med snytpapper, så jag har ändå nöjt mig. Men inte idag, inte vecka 37 - min sista vecka på ZARA. Idag kom snuvan och med besked. Och ja, jag säger det med samma ton som om det hade varit pesten men jag hoppas att jag byggt upp detta så pass bra att ni förstår hur missnöjd jag är med det här.

Det var allt jag ville säga om hur jag mår idag. Helgen kan vi prata om en annan dag när jag inte tycker att världen nått sin ände.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0