hosta hela natten, skrämma slag på halva stan.

Vaknade precis efter ännu en helvetesnatt av konstant hostande fram till de riktigt små småtimmarna. Jag blir ju helt förstörd av detta! Ska det vara rättvist att hela mina dagar ska bli dåliga bara för att jag ska ligga och hosta hela nätterna? Det är liksom nackdelen med att plugga istället för att jobba där jag jobbade, att du inte kan sova dåligt och vara sjuk för då hamnar du efter utav bara fan och varje dag blir värre för du missar mer och mer. Att jag vaknade nu är liksom i klass med katastrof för jag behöver verkligen inte ha sovit bort 4 timmar av min dag. Fungerar man som jag så jobbar kroppen så att den känner sig ännu sjukare ju mer måsten du har, jag kan ju som bekant vara jävligt empatisk när det gäller mig själv. Jag borde, med mina mått, snart vara död så synd det är om mig.

Om jag ser det hela med lite vuxnare ögon så förstår jag också att det inte hjälper ett dugg av att gnälla och det enda receptet för att rädda denna dag är att köra minus fyra timmar trams och bara plugga lite intensivare. Det kommer gå vägen och jag kommer nog till och med hinna städa klart det jag inte hann igår. Ja, för jävlar vad jag städade igår! Var på Ikea också och handlade små pusselbitar som behövdes på vägen mot perfektion. Får visa någon dag! NU; frukost, bitchslap för min självömkan och organisk kemi.

AnnaK's bild från -08



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0