hej hej, impulsgrej.

Jag färgade håret igår! Är ganska imponerad själv. Inte av själva färgen utan för att jag inte höll på och vela utan bestämde mig, gick in och köpte hårfärg och gjorde det. Ett litet steg för människan - ett stort steg för Erika von Ambivalent. Det blev lite back to basics, alltså som jag hade håret när jag gick i skolan vilket jag tyckte passade brå med tanke på att jag också är back in school. Plus att jag kände att det var lämpligt med förändring i yttre när mitt huvud genomgår Extreme Home Makeover.



Jag djillart som min vän Linnea hade sagt. Kanske mest för att håret är som silke när det är nyfärgat och när jag slänger med det virvlar det som i hårreklamen istället för att slå som en slägga mot mina kinder.

(Undrar om det finns någon brud som kan gå in på webcamen och bara ta EN bild? Jag behövde 12 bilder och sen 12 minuter ungefär innan jag kunde bestämma mig för de här två givande porträtt. Som jag sa - Ambivalent, thy name is Erika.)

Nu ska jag äta frukost.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0