kaffe och orbitaler.

Idag känner jag att jag tagit hela denna dag för en måndag. Flera gånger har jag tänkt skriva något som indikerar på att jag inte lider av the mondays idag för jag är på ett förjävla bra humör men varje gång blir jag nedslagen av tanken på att det minsann inte är måndag. Det är inget speciellt med att inte ha måndagssjukan idag, Erika! Det är för i hela friden onsdag!!

Min dag har gått ut på att ändra ungefär hela min egna världsbild och det går hur bra som helst. Har ätit frukost med Maria, gått en promenad, smidit planer med henne som jag inte tänker avslöja förrän det blir aktuellt (snart förhoppningsvis) och annars har jag bara gjort mitt bästa för att lägga de där planerna lite åt sidan idag så att jag får något plugg gjort. Orbitaler?! Vad är det? Varför fattar jag det inte när det ser så jävla logiskt ut? Jag hatar det. Nu har jag i alla fall gjort mig en cappuchino och ska gå till botten med det hära.



Råkade filma mig själv i samband med att bilden togs, tänkte lägga ut den filmen för det var så intressant hur jag beter mig helt ensam. Men det kändes alldeles för intimt. Konstigt att jag kan lägga ut alla mina tankar här men inte en film där jag inte vet om att någon ser på.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0