tisdag med Gardenia.

Hej! Uppdatering sådär rent allmänt om vad jag gjort sen vi hördes sist: Helgen i Tylösand var helt amazin' men det tar vi mer om senare. Söndagen grät jag mest, utan någon speciell anledning. Tror att jag var lite överrumplad över hur avslappnad man kunde bli - ALLA spänningar min kropp haft någonsin hade släppt och då reagerar jag så. Som ett litet barn som inte vet vad som händer med dess kropp. Igår var jag inte redo för att komma tillbaka till verkligheten så jag spenderade nästan hela min dag hos Maria istället och såg Sex and the City 2.

Tyckte inte alls att den var så dålig som folk gnällde om när den kom ut. Man får ju kolla på den om man gillar SATC för det kändes som ett enda långt avsnitt. Förstår dock varför Svennebanan ogillar den. Så mycket flärd i en och samma film har säkert åsakat en hjärtattack eller två, folk rasar och ropar "NÄE, så bra har man det inte! man ska ha det lagom!" och jag förstår. För mig var det att sukta i ungefär två timmar, som jag gjort genom alla säsonger också. Det är det folk gör, de gillar att sukta. Jag är alltså nöjd.

Hur som helst! Idag har det varit skola, vilket jag verkligen gillar att skriva! Gillar att gå i skolan. Resten av dagen har jag mest suktat efter att min sambo skulle komma hem, plågat min hjärna dåliga TV-serier samt läst på om mina krukväxter. Jajemän! Har spenderat ca två timmar åt blom-research. Hur många vuxenpoäng?

Såhär fina blommor är det alltså meningen att min Gardenia ska få. So far - none.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0