oh nej, vad har hänt?!?!



Detta skedde alltså igår när jag skulle skära tomat. Istället skar jag mig själv men inte med vilken kniv som helst utan jag valde såklart "Japanese chef knife" som är störst och skarpast för att det skulle gå lätt att skära tomaterna. Tji fick jag!

Vad gör man när man har ett hack i fingert som det forsar blod ur? Jo, du börjar gråta. Klart du gör! Och sen vänder du dig till din sambo för medlidande. Men inte väntar du dig då att dåren ska stå och skratta åt dig?! "naaw, hehehehe! gråååter duu?". Det forsar blod ur din kropp och din hjälte skrattar åt dig. Detta gjorde att jag för ett litet slag grät ännu mer innan jag samlade mig. Då skrattade han igen och sa att jag var mesig. Då gjorde jag slut med honom. Rätt eller fel?

Fel såklart! Jag blängde dock argt på honom rätt länge.

Postat av: anna

nej, när det forsar blod från ens finger fotar man det :P

2010-10-15 @ 13:46:39

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0