lila? på en vanlig onsdag?

Haha, fail. Jag trodde att det var idag som det var 27e Oktober och har därför satt på mig en lila klänning och fixat till mig för att göra det bästa av det. Men! En vecka för tidig! Attans!

Det gör inget för det betyder att man kan göra lite reklam för dagen som inträffar om en vecka då!

Nästa Onsdag ska alla som är för alla sexuella läggningar på sig något lila så att de som känner sig osäkra och oaccepterade för en dag kan få se hur många som respekterar dem för vad de är.

Här är facebook-sidan

Och såhär hyllar jag dagen!

 

Nä, kan inte känna mig besviken över att jag är sån tok. Nu får jag använt mina lila kläder! Kanske ska köra på en lila vecka istället?


Postat av: maria

jag har ju inga lila plagg! inte ett enda!!

2010-10-22 @ 09:53:36
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: Erika

OH yes, I DO 2!!!!

2010-10-22 @ 10:40:41
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0