International Suit Up Day!

Idag är det International Suit Up Day som från början var någon slags hyllning till Barney i How I Met Your Mother och det är det verkligen fortfarande men går man in på Facebook-sidan så är det sååå mycket mer! Det är någon Världs-get-together där det just nu bara regnar in bilder från precis hela världen där folk klär sig i kostym idag. Jag får gåshud över hela kroppen, sådär så att det till och med sticker i hårbottnen. Har aldrig sett något sånt här där folk från hela världen går ihop och gör något spontant och roligt ihop. Gå in och kolla på alla kostymnissar och för Guds skull, ta på en själv! Man kan inte missa det här! Det är verkligen legen - wait for it - dary.

Okej, det kändes lite lame att skriva det där. Lite förutsägbart. Men jag måste ha kvar det, okej?

Här är fb-sidan!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0