Hotell tylösands spa.

Uppe med tuppen idag! Jag är grymt missnöjd med min morgon änsålänge då vi inte har någon mjölk hemma och jag finner inte alls samma njutning i att dricka svart kaffe som kaffet med en skvätt mjölk. Värre blir det när jag vet att det bara hade tagit mig 5-10 minuter att handla men det tar emot något oändligt när man inte orkar.

Det är äntligen helg! Eller äntligen stämmer inte då jag känner att jag blivit lite tagen på sängen av denna fredag. Var det inte helg alldeles nyss? Jag klagar inte då det är dags för vår weekend i Tylösand. Nothing fancy... Ska bara ta det lugnt på spa, äta hotellfrukost och .. näe, sen kommer jag inte på mer jag ska göra. Gött!

Bild härifrån



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0