E vineri, eu sunt în dragoste.

Nä, jag kände inte att jag kunde ha; It's friday, I'm in love fler gånger nu så jag skrev det på rumänska istället. Inte för att jag kan rumänska, tyvärr, men det mesta går att lösa med hjälp av detta "intenetfenomenet" nuförtiden. håhåjaja. Jag kände nämligen inte att jag inte kunde ha det som överskrift idag för det är ju fredag och jag är alldeles tokkär och kanske speciellt idag då vi har varit tillsammans i 6 månader på pricken! Nåja, ett halvår är kanske inte så mycket för världen men när man tänker på hur bra halvår det har varit så tycker jag absolut att man ska fira. Det ska vi också, med middag och blickar djupt in i varandras ögon, ikväll. Först ska jag gå i skolan ett par timmar sen leka med Marioni!

Det är så märkligt, jag har i princip lidit av insomnia hela veckan. Tredje dagen jag går upp vid sju trots att jag inte somnat förrän timmarna är små. Men likväl så är jag piggare än någonsin. Lite irriterande och skrämmande för enligt erfarenheter så borde jag vara nära upplösningstillstånd men jag undrar åter igen om det inte är för att jag börjar bli vuxen?

Ha en helt underbar fredag!

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0