de 6 bästa månaderna.

Wow, det är helt sjukt hur man kan känna sig såhär nervös inför en kväll med mannen man redan spenderar i princip varje kväll med. Har spenderat den senaste timmen för mig själv, duschat med scrub och använt min nya chokladlotion så att jag lyktar som en liten chokladpralin och tagit på mig kläder jag vet att han tycker är fina. Nu är han och handlar det sista och jag kutar runt som en idiot och tänder ljus för att göra fint. Vet inte alls varför jag är nervös dock, det är ju inte som att vi inte kommer att ha något och prata om och jag känner mig inte direkt orolig över att han inte ska tycka om mig. Det här pirret handlar nog inte om nervositet. hihi!

På menyn står:

* Toast skagen (Erika-gjord på mamma-recept. Nomnom)
* Färsbiffar med klyftpotatis och getostsallad
* Chokladfundue med jordgubbar & fysalis

För att avrunda kvällen har vi även köpt vin och massor av annan choklad. Jaaa!
Alltså det är inte som att jag skryter menatteeeh, fan vad jag har det bra!



Jens. Shit, vad jag älskar dig.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0