2 go 2 school.

Nu tänkte jag att ni skulle få se hur det ser ut när jag tar mig till skolan och hem med bilder på mitt fina Malmö!


Såhär ser Malmö ut när det är soligt och samtidigt som man cyklar. Tycker ändå att mobilkameran gjorde ett relativt bra jobb.

Vem vill cykla förbi det här varje dag?!

Eller det här?!

ELLER DET HÄR?! Labglasögon känns jävligt mycket autumn -10.

Vi gjorde bland annat sånt här. Lekis alltså. Vi skrattade lite galet när det hände också, "WAHAHA" skrattade vi. Det är sant! Jag skäms lite för det nu såhär i efterhand.

Sen var Malmö lika fult påvägen hem!

Skänker en tanke åt faktumet att jag cyklade i princip hela vägen med mobilen i handen, upphålld framför mig. Skrattar lite gott. Så dumt det måste ha sett ut.



Ja, mycket riktigt! Ser hur dum som helst ut! Undrar om håret fastnade lite sådär uppe på mössan, som det gör ibland? Undrar också varför jag börjat puta sådär stöddigt med läpparna på alla kort? Men mest undrar jag om håret fastnade...

Det var allt! Idag är vädret ganska fult så jag skiter i det där med bilder idag och cyklar helt normalt supersnabbt. V


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0