fredagsnöjen.

Bilder sen förfesten i fredags! Jag bad alla att le på fotona och se glada ut, såhär samarbetsvilliga är då alltså mina vänner:





Vadå le?



Jens får jag ändå ge att han verkligen ansträngde sig, han satt och larvade sig hur länge som helst utan att kameran tog någon bild och när det väl blixtrade till så blev reslutatet såhär? Sekunden innan satt han och ropade "Woho!"?

"Titta kärleksfullt på varandra!" sa jag till Maria och Max..

Det här illustrerar min kära sambos mentalitet under kvällen lite bättre.

"Såhär gör man!" Sa jag sen, in i Marias kamera. Sen snodde jag bara bilden rakt av från hennes blogg. Bra superduperkul kväll!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0