typisk måndag.

Har avslutat en middag bestående av baguetter med feta och honung, sen chilipotatissallad med soyafilé och tomatsallad tillsammans med lite rött vin. Vi avslutar med Lindt creation, chocolate mousse (Reklamen överdiver inte, vi pratar om en helt galet god choklad som kan ersätta sex vilken dag som helst) och svenska jordgubbar - ta gärna en liten bit av varje och låt smakerna idka samlag i din mun. Märk väl att jag omedvetet nämnde sex två gånger i samband med min efterrätt. Förstår ni nu hur god chokladen är?

God.

Och vad är grejen med att det finns svenska jordgubbar redan i Mars? För visst måste det vara jag som tog fel på Maj och Mars?



 




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0