Stockholm!

Nu ligger jag i min älskade Marias säng med hennes dator och sippar på en Mariestad. Hon är och jobbar så jag får stå ut med två killar som sitter och pratar dataspel - snart spelar dataspel. Visste jag att min karl åkte till Stockholm för att lana hade jag nog tänkt efter en extra gång men nu är vi här så då får man bita i det sura äpplet. Närå.

Det blev en intressant morgon. Planen var att jag skulle komma upp tidigt, städa lägenheten, packa i lugn och ro och sen fixa min brutna nagel innan vi skulle ta flyget 14.45. Tji fick jag när jag vaknade klockan elva och rusade in i duschen. Sen hann vi med ett riktigt härligt psykbryt där jag bara satt och grät för att jag inte hann vad jag ville hinna istället för att faktiskt hinna med något, packade lite hastigt, fick ett psykbryt till för att jag inte har några rena trosor som jag tycker om så jag sket i att packa det helt och hållet i ren protest vilket nu i efterhand kan tyckas vara lite dåraktigt (note to self: köp nya trosor snarast möjligt) och jag hann minsann ha isönder ett av min finvinglas också vilket ledde till ytterligare en liten gråtattack men nu hade jag sminkat mig så jag fick ta mig samman. Halv ett kom vi iväg och en halvtimme senare var vi på Sturup - två timmar innan incheckning. Nu blev allt Jens fel för att han stressat mig och jag blev lite på tvären igen fast då köpte vi frukost och en kaffesipp senare så var jag lite lättare att handskas med. En öl, en flygfärd och en taxi senare ligger jag här. Måste vara spännande att ha med mig att göra ibland!





Bilder sen jag var här sist, hittade efter lite kort snoksession - jag älskar att snoka.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0