rehab, detox och beach -10

Då har ännu en helg passerat och jag har inte riktigt hunnit fatta någonting. Beror nog mest på att Lördagen bestod av jobb så man kan knappt kalla det helg faktiskt. Men måndag är alltid en måndag och känns alltid lite såhär ängslig. Tråkigt att det är så långt till helg samtidigt som man blir lite pånyttfödd. NU ska jag börja om och ta tag i hälsan och leva gott. Från och med idag så är det hälsote, mindre socker, motion tre gånger i veckan och 5 måltider om dagen. Naiv? Nerå.

Det som gör mig glad är dock att jag ska till Stockholm på torsdag så det blir en kort jobbvecka. Ska bli så skönt att komma bort lite för att samla krafter, strosa runt på gator, spendera pengar och slappna av med sin bästis. Förhoppningsvis så får man med sig sin pojkbästis också. Pojkvän känns så April, inte sant? Det är Maj nu ju, dags att uppdatera sig lite.

har fattat hur J's webkamera fungerar. KUL!


Postat av: Christine

så himla söt!

2010-05-10 @ 13:19:16
URL: http://qusans.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0