fy fan för att flyga ensam.

Jag förbannar här med min pojkvän för att boka fel flyg hem så att han flög tidigare än mig. Jag trodde att jag kunde sköta det skitbra och bara skulle sitta och chilla i två timmar, kanske en liten öl och börja läsa på min bok. En stor öl och ett glas vin senare senare så står jag här och har spenderat onödiga pengar på sidewalk-dator med lite dimmig blick, måste sudda typ varje ord för jag skriver fel hela tiden. De borde införskaffa en regel att neurotiska människor inte borde resa själva och definitivt att de borde ha spritförbud under deras resa. Nejdå det är okej, jag kommer överleva det här. Jag vet att flyg är det säkraste sättet att resa och att det bara är en timme. Inte längre än det tar mellan Malmö och Tomelilla. Inga konstigheter.

Missförstå mig inte, jag är alltså inte full. Jag är bara lite (läs: riktigt) panikslagen.

Hörs kanske sen, om inte var det trevligt att ni fick lära känna mig. Ni kommer säkert hitta någon annan blogg att följa en dag och när ni väl gör det behöver ni inte ha dålig samvete. Jag vet att det vi hade under tiden det varade var äkta.

Trevlig resa!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0