efter-festival-känslan.

Overkligheten kring att vakna en måndagmorgon, nyss hemkommen från en veckas festivaldimma, och vara klar i huvudet och påväg till jobbet. Känns som att det är något som inte riktig stämmer! En veckas dagenefterångest äter upp mig innifrån och jag letar febrilt runt efter någon schysst detox-kur för stackars, stackars, stackars min arma kropp. Hittar någon okej men den måste man hålla på med i två veckor och det känns helt för långt sådär precis direkt efterpå festival. Alltså jag menar inte att jag är alkoholist jag bara menar att om det är någon gång man känner att man kanske är det lite så är det nu. Detox känns ju dessutom hemskt tråkigt.

Annars skriver jag mer om festivalen när jag har lite mer tid . Jag hade i alla fall hemskt trevligt för det mesta, det var sjukt kallt om nätterna men varma armar höll om mig som att de aldrig skulle släppa så det gick bra ändå. Och så ska jag ju lägga ut bilder från Stockholm också. Men nu: Jobb.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0