tonight I'm breaking the rules you're making.

Om ni undrade så kommer det absolut inte bli så att jag sitter hemma ikväll. I alla fall inte hemma hos mig! Det blir lite kalas någonstans på värnhem sen får vi se vart kvällen tar mig men till min stora lycka så är fredagskänslan på plats!


Fattar inte riktigt hur modebloggare fixar det här. Detta är typ försök nr 17 och jag ser fortfarande helt efterbliven ut, bara för att jag försöker visa min klädsel en enda gång! Modell kommer jag då aldrig bli. Och Sara, om du läser detta: Jag har hittat ditt bärnstenshalsband. Jag ska vara mycket mycket rädd om det!


Tappade förresten min kamera i golvet. Fattar inte varför saker hela tiden ska gå isönder för mig, jag har sån otur! Fast jag tror den klarade sig så det var ju tur.

Ha en väldigt fin fredagkväll!


Postat av: Jen

Du är såå obota vacker!! Så du köpte västen?! Bra fucking val! PUSS

2010-03-13 @ 16:33:08
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0