sömnrutinerna.

Igår hade jag första lediga dagen på 9 dagar och jag hade lovat mig själv att få sova ikapp lite för det har varit lite, ja hur ska vi säga det, oregelbundet med sömn på sistone. Hade planerat in lunch med min storebror och lite shopping stod också på agendan. Tjena, vaknade 15.36 efter 16 timmars sömn. Orkade inte ens få ångest för det utan sa faktiskt bara "menKOMIGEN!" till mig själv och gick inte upp. Låg och kollade serier i ett par timmar istället, den dagen kastade vi i soptunnan!

Nåja, imorgon är jag ledig igen och då ska jag inte sova hela dagen. Vet inte vad jag ska göra men något bra ska hända för det är ju fredag och jag älskar fredagar. Hoppas att det är fint väder också.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0