såna här mornar.

Idag gick jag upp ungefär en och en halv timme tidigare än jag hade tänkt eller behövt bara för att det blev så, hade tänkt somna om men hoppade in i duschen istället och nu finns det ingen återvändo. Jag är uppe.

Det är såna här lägen som jag absolut älskar och unnar mig alldeles för sällan, du har flera timmar innan du ska börja jobba men lite för få för att hitta på något vettigt så det finns egentligen bara en sak att göra: Äta frukost. Jävligt mycket och länge. Har redan hunnit spendera en halvtimme här och har fått i mig tre koppar kaffe och en och en halv nyköpt frukostbulle. Undertiden läser jag bloggar så att jag får sår i ögonen och lyssnar på Shout Out Louds nya album blandat med Laakso som om det vore 2006. Det enda som hade kunnat slå det här är om jag inte skulle iväg och jobba sen men imorgon är jag ledig, då ska jag göra samma sak fast ännu längre!

Nu ringer klockan i sovrummet, idag ska bli en helt förträfflig dag inte sant?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0