if they only knew how thin the ice they walk on is.

Jodå jag lever. Ska vara på bussen om en halvtimme och borde gå och sminka mig men tycker inte att det känns som att det är lönt för det kommer inte bli bra så det är likabra att jag tar det på tåget. Snart helg igen vilket inte betyder något alls då jag ska jobba varje dag för resten av veckan. Har inga pengar så för mig gör det inget, spenderade allt på onödiga skitgrejer som jag givetvis inte tyckte var skit när jag köpte dem.  Lön får jag nästa vecka, nästa vecka kommer bli så himla bra för då kommer två av mina finaste vänner hem och håller om mig. Och så är jag ledig ganska mycket för det är ju påsk.


Postat av: maria

jag vill berätta allt för dig. det finns så mycket jag tänker på som du inte vet något om. jag vill att du ska veta allt jag tänker på. jag vill sitta med dig och tjugo koppar kaffe vid ditt köksbord och prata tills det inte finns några ord kvar. det finns så mycket jag vill säga och så mycket som jag vill att du ska berätta om. du måste få veta alltalltallt som kompensation för att vi bor sextio mil ifrån varandra när jag egentligen hade velat krama om dig varenda dag och lyssna på shout out louds istället för parenting never ends och varenda dag skulle va som dina och mina fredagar.



(jag saknar dig)

2010-03-25 @ 13:42:56
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0