damn these wild young hearts.

Har haft mig en minst sagt intensiv vecka. Jobbade supermycket Måndag till Torsdag men lyckades ändå klämma in utekväll på Måndagen och Maskinen på Onsdagen. Sen ledig fredag till.. Ja, nu om ett par timmar. Helgen har bara flugit förbi mig fullständigt och jag har inte ens haft tid att sätta mig ner och reflektera över den. Är inte säker på om jag vill göra det heller för då kommer jag få lägga mig under soffan i fosterställning.

Lite kortfattat så kom min älskade Maria hem på visit från huvudstaden i fredags och spenderade helgen hos oss. På fredagen shoppade vi en massa och sen gjorde oss iordning till Markus Krunegård på KB. Får nog sätta mig ner en dag och räkna efter hur många gånger jag sett honom också. På lördagen vinkade jag av min lillasyster och kusin som numera befinner sig i Indien och mer om det kan ni läsa på deras blogg Brasien. Fyndigt namn, fattade inte först. Kvällen bestod sen av bowling med mina finfina vänner och sen lite utgång på det. Söndag: Utslagen, Måndag: Utslagen.

Jag vet inte om jag tycker att min levnadsstil är överbra eller bara hemsk. Men jag älskar det.



Nu ska jag minsann jobba!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0