with nothing but your t-shirt on.

Varför var det ingen som stoppade mig från att kära ner mig på det här viset så att jag känner hur varenda del av mig går isönder av att se honom gå ut genom dörren och med vetskapen om att han inte kommer gå in genom den igen förrän om en vecka. Att direkt gå och lägga mig i soffan i fosterställning och lyssna på Shontelle - T-shirt och tycka att det är världens bästa låt för det är PRECIS så jag också känner mig och jag har ju faktiskt hans t-shirt på mig. Lyssnar på den tre gånger och sen en annan låt som heter något med "miss you" och inse att det är ju DEN som är världens bästa låt för det PRECIS SÅ jag känner mig.

Närå det ska nog gå bra. Jag tänkte ägna den här veckan åt att lägga över bilder från kameran (där är bilder sen i Mars) och uppdatera bloggen lite. Det har ju inte blivit så mycket av det sen jag blev flickvän! Men jag hade inte tänkt att jag skulle ägna precis hela veckan åt det - Ska dricka te också, umgås med Mackan som är i Skåne tack o lov och så ska jag ha den här låten på repeat 24/7. Ja, det ska jag. Nej, det är inte självplågeri. Jo, det är det.

Ja, jag tog den här med lyrics så att ni också kan lära er den och verkligen sätta er in i hur jag känner mig.

 

Här är den andra också för er som inte alls vill hänga med i texten och hur jag känner mig utan hellre vill föreställa er hur jag kråmar omkring i en fåtölj i en av Jens t-shirtar. Matar fiskar och sånt, ser lite sorgsen ändå sexig ut.

 

Nä, nu ska jag ut i det helt fantastiska vädret och njuta av min lediga dag. Undrar om det är för varmt med 10 Jensluktande t-shirtar på sig?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0