when I get older, I will be stronger.

Hej vet ni vad? Jag har gått och blivit sambo! Det blandat med jobb jobb jobb gör att man inte sitter så mycket vid datorn och då blir det såhär, från vecka 27 till vecka 30 utan att man vet ordet av!

Nu är det snart helg igen men inte vilken helg som helst för denna helg flyttar Mackan hem från Stockholm och rakt in i min sambos (oj, vad det känns ovant att skriva) gamla lya!

När jag loggade in här kände jag att jag hade jättebra saker att säga men har inte riktigt flödet känner jag. Ville väl säga att jag lever väl, jobbar på som aldrig förr och har en relativt bra sommar för att vara en sommar man jobbar hela tiden på. Tackar för värmen gör jag också även om jag numera konstant klagar på värmen. Eller inte idag, idag klagar jag på att det är för kallt men som ni kan förstå så saknar jag den här egenskapen som vissa har där man bara är nöjd. Herregud, nu börjar jag snacka om vädret. Riktigt tråkigt inlägg börjar det här likna!

Ska försöka bättra mig.

Hörs sen!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0