världens bästa nyår.

Goda nyheter allesammans! Jag kom ihåg att ta med mig kameran nyårsafton och tog mängder av härliga bilder på kvällen, den dåliga nyheten är att jag inte har kameran. Den försvann lika mysteriskt som den där 4-åriga flickan gjorde. Men det är förstås inte alls kul att jämföra en kamera med det.

Hur som helst! Hade en helt fantastisk kväll som gick helt enligt planerna med god middag, (Ljuvlig spenatsoppa med feta. Quornfilé, klyftpotatis, sås och en härlig grönsakskompott. Chokladmousse med bär och vit choklad till efterrätt) fest hos Linnea till 12-slaget som firades med champagne, pussar och fyrverkerier - helt som det ska vara och sen dans på KB hela natten lång. Fast sen var det ju det där med att Mackan inte fått med sig våra biljetter men det gjorde inte mig något för då fick jag bara ytterligare en chans att bli fly förbannad på en taxichaufför. Lite av min grej nuförtiden.



Igår lyckades jag tillslut ta mig upp ur sängen för att åka tillbaka till Linnea för lite sedvanligt bakishäng. Massa godis, pizza och tre Harry Potter-filmer. Visste ni att det finns en wikipediasida bara för Harry Potter-sökningar. Det sysselsatte vi oss med ungefär hela kvällen. Wingardium Leviosa!

Plötsligt blev det idag och jag vaknade med en bombförkylning som suger musten ur mig. Har lite ont överallt och det är så förfärligt synd om mig att ni aldrig kan förstå hur synd det är. Snart kommer i alla fall lite vänner hit och tittar på Jurassic Park och sen ska vi säkert göra något annat coolt.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0