vad är din morot?

Haha jag har glömt berätta om den lilla skattmissen som någon gjort som har resulterat i frånvaro av mer än halva min lön. Detta är så maximalt dåligt att det inte är sant. Om ett par år så kommer jag givetvis inte bry mig om detta då jag inte kommer hinna spendera halva min lön innan jag får ny lön men i nutid är det lite knivigt.

Hur som helst, detta och den här fruktansvärda jobbveckan har gjort att jag tappat motivationen en aning. Eller vi kan säga att jag känner att jag vill lägga ner helt. Jag ligger ner redan men det hjälper inte, jag vill sjunka långt ner i sängen och ligga i koma ett par dagar. Det vill jag. Det får jag inte. Jag vill ha pengar. Jag vill inte jobba utan att få pengar. Men det får jag tydligen.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0