tjallamalla!

Och så här gick idag:

Mötte upp Linnea efter en lång vandring i det ohyggliga snökaoset ca 5 minuter för att sen ta oss till Meze där vi åt en fantastisk lunch och Meze förvandlades till mitt nya favoriställe rent av! Träffade även min storebror där så det var ett stort plus i kanten. När vi var så mätta att vi ville dö så traskade vi vidare till Tjallamalla där de hade massa rea och jag gick hem med en förtjusande svart Diana Orving-klänning och en bedårande handväska som glittrade och allt. Det fick räcka för idag så vi tog oss hem igen. En stund senare kom Linnea hem till mig istället och vi bakade kladdkaka och tittade på Sommaren med Göran och så plötsligt är vi i nutid. Damen har gått hem och jag har virat in mig i en filt och väntar på att teet ska bli klart. Man borde vara ledig oftare känner jag!

Imorgon är det åter till verklighet sen blir det verklighet konstant ända tills Måndagkväll. Helg? Sånt sysslar inte jag med!

 


Här har vi skönheten!
Och ja, såhär bra bilder tar min mobilkamera. Crap.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0