tisdag fast det är fredag.

Känns inte alls som fredag idag. Men hur känns en fredag? Vad är det som urskiljer just fredagar från andra dagar i veckan? Vanligtvis brukar det gå ett litet rus i kroppen när man tänker på fredag men inte idag. Kanske för att jag egentligen precis börjat min jobbvecka då jag lyckades vara ledig två dagar mitt i veckan men nu ska jobba kväll idag och sen upp och jobba imorgon också. Därav inget rus. Lite mer en tisdagströtthet.

Nu var min bror precis här och fixade min DVD, eller han fixade med sladdarna så att det nu inte ser ut som att jag bor i sladdhelvetet utan nu är det mer ett vanligt hem. Fast han pajjade fjärrkontrollen tydligen för nu vägrar det att funka vilket får mig att känna att det inte var värt det. På toppen av det så har jag fått TV-licensräkningen. Vad fan är det? Måste man betala det?

På tal om släktingar så drömde jag inatt att jag gjorde nummer två framför min kusins sambo, (alltså det var en dröm, tjejer bajsar inte på riktigt) inget sexuellt alls eller så utan bara att han var på toaletten och lagade något medans jag satt där utan att vara direkt diskret. Oerhört bisarrt, vad kan det betyda tro?


Postat av: Jag

Ring dem och säg att du inte har någon tv, och tveka inte för då kommer de försöka trixa så att du ska försäga dig! ringer de sen och börjar med "Har du tv3?" så säg blankt nej typ!

2010-01-24 @ 17:22:14

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0