teenage dirtbag.

Den här morgonen har startat med bråk bråk och bråk. Kan verkligen inte alls komma överrens om mig själv idag. Klockan ringde vid nio och jag sa till mig själv "det är dags att gå upp!", tror ni att jag gick upp? Nej, det gjorde jag inte. Klockan elva sa jag "Nu är det skärpning!" och tvingade mig själv upp emot alla protester. Tänkte träna men skippade det för dubbel frukost istället "en toast räcker Erika!" "Neh! vill ha två" och nu sitter vi och pratar om ifall jag ska gå till centralen idag eller om jag ska ta bussen. Det är ju superfint väder så gå hade varit bäst men den där envisa tonårsbruden i mig är så lat så lat.

Och jag lovar att om jag inte hade suttit och bestämt för mig själv både igår och förrgår att detta ska bli en nyttig och bra vecka så hade jag inte velat ha dubbel frukost och jag hade redan varit ute och gått. Den här tonårsbruden är inget jag överdriver med. Någon i mig vill verkligen inte göra som den blir tillsagd! Inte någonsin!

Så, tonårsErika, ska vi gå eller ta bussen idag? Du får helt bestämma själv och jag ska inte tjata.

Tja, en promenad låter inte så pjåkigt i alla fall!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0