snö och ledighet.

Usch och tvi för snö igen, jag blir så förbannad när det var så fint väder igår och idag när jag är ledig ska det vara snö!? Jag vill ha sommar nu! Eller i alla fall lite vår! Jag kan väl fåå?!

Dags att prata om något lite trevligare för jag är faktiskt inte på crappy humör idag trots den vita faran. Om en timme ska jag befinna mig utanför Linneas port vilket är ett par hundra meter ifrån mig och sen ska vi luncha på Meze innan jag ska bränna de sista av den här månadens pengar på onödiga saker som är absolut nödvändiga. Eller kanske en kamera för det är absolut nödvändigt känner jag. Fan vad tråkig en blogg utan bilder är!


Postat av: Moa

jag saknar dig med snäckan. Vi får ta en kaffe någon dag och kanske lite satc som på den gamla goda tiden :)

2010-01-27 @ 12:38:48
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0