så fin en onsdag kan vara.

Sådärja, då är man tillbaka på banan eller typ så. Känner mig fortfarande mycket krasslig. Och varför stavas banan med betoning på första A:et likadant som banan med betoning på andra A:et? Det är förvirrande. Anyhow. Jo, jag gick ju till jobbet idag och det gick bra fast min kropp var i brytningstillstånd, men jag klarade det. Sen hann jag bara precis hem om innan jag satte mig på en annan buss mot Dalaplan där det blev fabulous sushi och sen tecknad film och godis för hela slanten. Ice Age 3 var faktiskt jättekul - skrattade så att jag fick ont i magen och sen fick jag verkligen ont i magen på riktigt och då var det inte så roligt längre. Nu är jag ensam och försöker övertala mig själv att gå och lägga mig, förstår inte vad som är så himla svårt med det?


Vad är det här då?
Det är ju linbanan!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0