one city in one night.

Så, nu har jag återuppstått från de döda. Och jag måste säga att de döda inte har det så värst pjåkigt ändå, stor frukost, en massa choklad och åtskilliga avsnitt SATC. Jo, jag vet, ny besatthet och heltidsgöra. Har inte lust för något annat. Fick dock ett sånt maniskt ryck och städade igenom hela lägenheten för att återställa den i sitt fabulösa skick.

Igår var spektakulärt (inte en endaste bild dock)! Började hos Karin med nya och nygamla vänner och en flaska vin, gick sedan till Babel och räknade till femton minuter i kön innan vi gav upp och begav oss till good ol' KB istället. Där fick man precis det man brukar få ut av KB: Mycket blandat folk, Håkan Hellström, Jackson 5, öl och mycket dans. Det sysslade vi med tills benen verkligen ville trilla av mig och klockan var halv 4. Fast det var då jag fick för mig att jag hemskt gärna ville träffa ett par flickor på ett annat ställe och det var inget mindre än Etage, så in i en taxi och in i ännu en kö som tog en hel evighet vilket innebar att jag inte var inne på Etage förrän en timme innan stägning. Den bjudna champagnen och mer dans levde dock upp till inträdet så jag var nöjd. Hem trillade jag vid halv 6 med ett Max-mål i magen och nu hade benen trillat av på riktigt.

Så ja, det är därför jag inte rört mig på hela dagen, sjukt svårt utan ben. Bakfylla har jag klarat mig utan sånär på en osläckbar törst och trötthet. Det reder jag upp med nyblandad tranbärssaft, tända ljus och dagens 5e avsnitt.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0