oh, sweetheart.

Min bästis bor numera i Stockholm, känner mig plötsligt lite lost.

Som tur för henne så åker jag dit på Torsdag och härjar rundor. Fy vad det ska bli bra! Glömmer nästan att jag ska på gala när jag tänker på att strosa på gator, shoppa och träffa helt fantastiska vänner.

Helgen är slut och det är jag med. Det går ju inte att festa när man är såhär hostig och jävlig. Men har i alla fall hunnit ha en fantastisk kväll på Inkonst med fina jobbkompisar samt sett Avatar i 3D, sjukt ball men jag blev lite yr i huvudet när det rörde sig utanför skärmen. Idag har jag jobbat och haft mig för att sen äta sushi med mamma. Extremt uppskattat.

Sen jag har bestämt mig för att sticka igen om ett halvår ungefär. Vägrar att leva under såna här omständigheter en vinter till. Malaysia igen, Dubai, Australien? Det ska ge sig.

Okej, det blev väl mer än extremt ointressant att läsa. Men ni får tänka på att jag inte har någon dagbok så jag skriver sån här skit för min skull. Får bättra mig sen då.



Postat av: maria

sån tur för mig att du kommer hit i övermorgon!!

2010-01-12 @ 15:11:52
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: chanette

ja i tomelilla händer inte allt för mycket..

därför jag flyttar ifrån denna håla i mars till karlstad

2010-01-14 @ 01:42:07
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0