mesfasonerna.

Varför är det så att bara för att jag har en halv grads feber så känner jag mig 1000 ggr sjukare? Har verkligen inte tid att vara sjuk idag för idag kommer mina älskade päron och jag ge min julklapp som är trerättersmiddag @ my residence. Tänker inte tillåta mig själv att vara sjuk mer nu. Så jävla lamt att vara förkyld bara. Det är ju ingen ordentlig sjukdom, sitter ju bara och flåsar.

NU går jag och klär på mig och går och handlar! Inga mer mesfasoner!

Kom att tänka på en sak förresten.. Trodde inte att jag skulle bry mig med tanke på att vi varit ovänner så ofta och det har egentligen aldrig riktigt funkat mellan oss men jo, jag saknar dig kameran. Kom tillbaka. Vi drar ett streck över det här.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0