känner mig lite flummig faktiskt.

Ibland (läs: ofta) blir det så att jag sitter och förlorar mig själv litegrann och det är många gånger jag kan bli helt förbluffad över vad som faller mig in då. Det är inte ofta jag helt minns vad som hänt men det är lite läskigt. En sån här "black out" hände mig precis, hade nog alldeles för många bollar i luften med någon konversation på facebook, MTV på samtidigt som jag läste ett par bloggar och så plötsligt försvinner jag. Hittade precis mig själv - stirrandes på datorskärmen, spotify är uppe och jag lyssnar på Erik Grönwall. Varför gjorde jag det? Hur fattade jag det beslutet, att söka på honom? Och vem fan är han? Jävla pajas. Nu ska jag se på The Office istället och sen är det nog en ganska god idé att gå och lägga sig.

Förresten, har ni lagt märke till att jag sitter hemma en fredagkväll? Jag lade märke till det precis och fick ett styng av ångest men nu mår jag bra igen. Jag har verkligen börjat uppskatta det här med hemmakvällar, speciellt fredagar. Eller nej, inte speciellt fredagar, fattar inte varför jag skrev så. Men det går bra på fredagar också ju, speciellt om man ska jobba imorgon. Usch, imorgon kommer jag vara tvungen att gå ut igen. Det har blivit så förbannat kallt!

Godnatt och ha en bra kväll. Imorgon är det Rumble!


lite sommar hade inte varit så pjåkigt.


Postat av: maria

haha, saknar dig redan baby.

2010-01-10 @ 08:44:49
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0